Wedstrijden van A tot Z

Ook al laten mijn darmen het op dit moment niet toe dat ik veel en snel kan hardlopen, wil ik voor mezelf toch een uitdaging neerleggen. Ik hoop namelijk ooit wel weer heerlijk wedstrijden gaan lopen, of deel te nemen aan hardloopevenementen. En daarom heb ik voor mezelf een leuk stokpaardje bedacht.

Er zijn van die wedstrijden die je ieder jaar wel wil lopen, maar ik wil eigenlijk ook wel eens gewoon ergens een wedstrijd lopen. Daarom kreeg ik ineens het idee om eens bij te gaan houden in welke plaatsen ik allemaal wedstrijden gelopen heb. Maar dan is het wel zo leuk om niet alleen een lijstje te maken, maar alle letters van het alfabet onder elkaar te zetten en te zien wanneer de lijst vol is.

Nu liep ik al wedstrijden voordat ik met dit blog ben begonnen en zal die wedstrijden, die ik niet hier op het blog heb besproken niet meenemen. Dus mijn teller loopt vanaf de Verkerkloop in Zwijndrecht op 14 mei 2014. Ik ben benieuwd of het me gaat lukken en hoe lang ik erover ga doen.

Het overzicht tot nu toe staat bovenin het menu. Of hier als je meteen wil doorklikken.

Over allergenenhardloper

1984 | Christen | Getrouwd | Hardloper | Allergenenhardloper | Project Planner | IHK
Dit bericht werd geplaatst in Algemeen, Wedstrijden en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

