De diagnose

In Maart dit jaar stond mijn leven even op zijn kop. Ik kreeg namelijk te horen dat ik overgevoelig ben voor vele producten. Mijn eetpatroon moest drastisch wijzigen, eigenlijk kreeg ik gewoon levenslang. Mijn lichaam reageert niet goed op gluten, melk, ei, pinda, hazelnoot, banaan, kiwi en lijnzaad. Ook mag ik de komende tijd op gaan passen met zonnebloemolie, cacao, gist, pistache en nog wat meer onbekende voedingsmiddelen waarmee ik jullie niet zal vermoeien. Ik ben namelijk getest op 280 voedingsmiddelen en op 57 van deze reageer ik niet echt lekker op. Maar in het kort komt het hier op neer:

 

Naast mijn allergenen zal ik mezelf ook kort voorstellen. Ik ben Martijn Verwoerd en op dit moment 29 jaar oud. Ik ben getrouwd en de trotse vader van een dochter van 5. Verder ben ik ook een overtuigd christen en besteed ik gemiddeld 2,5 uur per weer aan hardlopen. Mijn doel met dit blog is om de kennis die ik opdoe over de combinatie tussen hardlopen en mijn etenspatroon te delen en de bergen en dalen te laten zien in mijn hardlopen.

Martijn

 

Naast de allergenen gerelateerde posts hoop ik jullie ook te kunnen vermaken met mijn algemene hardloopleven, dus verslagen van trainingen, evenementen en wedstrijden.

Over allergenenhardloper

1984 | Christen | Getrouwd | Hardloper | Allergenenhardloper | Project Planner | IHK
Dit bericht werd geplaatst in Algemeen en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

